Výškově stavitelné podvozky KW V2 15220011 pro BMW 3er, 3er Cabriolet, 3er Coupe, 3er Touring
Výroba po obdržení objednávky
Dodací lhůta 10-14 pracovních dnů
Výškově stavitelné podvozky KW V2 15220011 pro BMW 3er, 3er Cabriolet, 3er Coupe, 3er Touring
KW coilover kit Variant 2 (V2) "inox-line" je podvozek pro zkušeného sportovního řidiče, který chce kromě individuálního spouštění vozu provést i úpravy v nastavení. Individuálně nastavitelné tlumení odskoku zajišťuje lepší spojení na rychlých silničních úsecích a snadnější ovládání vozidla. Kromě toho lze jízdní komfort na nerovných vozovkách výrazně ovlivnit přizpůsobeným tlumením odskoku.Továrně předkonfigurované nastavení tlumení s nastavitelným odskokem
S odpružením KW coilover Varianta 2 "inox-line" můžete sami ovlivnit ovladatelnost a pohodlí pomocí tlumení odskoku, které lze nastavit pomocí 16 kliknutí (technologie "TVR-A"). To umožňuje vyladit tlumiče KW tak, aby byly pevnější nebo pohodlnější, aniž by to ovlivnilo spodní ventil kompresního stupně.
Tlumení odskoku TVR-A
Ty dva -fázově patentovaná technologie "TVR-A" umožňuje malým průtokům proudit přes nastavitelný kónický nízkorychlostní obtok při nízkých rychlostech tlumiče a otevírání hlavního odskokového ventilu pro velké průtoky při vyšších rychlostech pístu. Tím dochází k výraznému zvýšení jízdního komfortu bez ovlivnění vysoké rychlosti v oblasti důležité z hlediska bezpečnosti. Pro individuální nastavení je k dispozici 16 přesných kliknutí, takže se můžete rozhodnout mezi větším pohodlím nebo lepší kontrolou těla.
Plynulé spouštění
Varianta KW 2 umožňuje maximální nebo individuální snížení v testovaném rozsahu nastavení. Díky lichoběžníkovému závitu odolnému vůči nečistotám a polyamidové kruhové matici lze plynulé spouštění i po letech rychle a snadno měnit.
Stupeň pro coilovery
Stejně jako u všech navijáků KW vyvíjejí inženýři KW specifické ladění tlumičů KW, které oceňují automobiloví nadšenci po celém světě, v rozsáhlých testovacích cyklech na Nürburgring Nordschleife a v našem testovacím středisku na zkušební stolici KW 7-post jízdní dynamika. Takto zažijete svůj vůz přímočařeji a dynamičtěji se sadou navíječe KW. Nekupujete totiž ledajakou sadu navíječe, ale sadu navíječe KW, která byla speciálně vyvinuta a vyladěna pro váš typ vozidla. KW jako výrobce používá pouze vlastní zdroje, vysoce kvalitní komponenty a stejnou technologii tlumičů jako velcí výrobci. S KW coilover kit Variant 2 "inox-line" jsou valivé a naklápěcí pohyby karoserie vozidla při stlačení omezeny, takže při jízdě těžíte z nefalšované přímosti a sportovnějšího ovládání.
Výhody produktu :
Výrobce | Model | Typ | Redukce v mm (přední/zadní) | Zatížení nápravy (Přední/Zadní) | Pohon na všech kol? |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 316 i 73kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 316 i 75kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 i 103kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 i 83kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 i 85kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 is 103kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 tds 66kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 325 i 141kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 325 td 85kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 325 tds 105kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 i 100kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 i 103kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 i 85kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 is 103kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 325 i 141kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 316 i 75kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 318 i 83kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 318 is 100kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 318 is 103kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 325 i 141kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 325 is 141kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 316 i 75kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 318 i 85kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 318 tds 66kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 325 tds 105kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
Rozsah dodávky: 4 pružiny pro přední a zadní nápravu = Přední náprava: vzpěry coilover; zadní náprava: pružiny s výškovým nastavením + tlumiče
6 - When using original tires, wheel offset spacers may be required
Výškově stavitelné podvozky KW V2 15220011 pro BMW 3er, 3er Cabriolet, 3er Coupe, 3er Touring
KW coilover kit Variant 2 (V2) "inox-line" je podvozek pro zkušeného sportovního řidiče, který chce kromě individuálního spouštění vozu provést i úpravy v nastavení. Individuálně nastavitelné tlumení odskoku zajišťuje lepší spojení na rychlých silničních úsecích a snadnější ovládání vozidla. Kromě toho lze jízdní komfort na nerovných vozovkách výrazně ovlivnit přizpůsobeným tlumením odskoku.Továrně předkonfigurované nastavení tlumení s nastavitelným odskokem
S odpružením KW coilover Varianta 2 "inox-line" můžete sami ovlivnit ovladatelnost a pohodlí pomocí tlumení odskoku, které lze nastavit pomocí 16 kliknutí (technologie "TVR-A"). To umožňuje vyladit tlumiče KW tak, aby byly pevnější nebo pohodlnější, aniž by to ovlivnilo spodní ventil kompresního stupně.
Tlumení odskoku TVR-A
Ty dva -fázově patentovaná technologie "TVR-A" umožňuje malým průtokům proudit přes nastavitelný kónický nízkorychlostní obtok při nízkých rychlostech tlumiče a otevírání hlavního odskokového ventilu pro velké průtoky při vyšších rychlostech pístu. Tím dochází k výraznému zvýšení jízdního komfortu bez ovlivnění vysoké rychlosti v oblasti důležité z hlediska bezpečnosti. Pro individuální nastavení je k dispozici 16 přesných kliknutí, takže se můžete rozhodnout mezi větším pohodlím nebo lepší kontrolou těla.
Plynulé spouštění
Varianta KW 2 umožňuje maximální nebo individuální snížení v testovaném rozsahu nastavení. Díky lichoběžníkovému závitu odolnému vůči nečistotám a polyamidové kruhové matici lze plynulé spouštění i po letech rychle a snadno měnit.
Stupeň pro coilovery
Stejně jako u všech navijáků KW vyvíjejí inženýři KW specifické ladění tlumičů KW, které oceňují automobiloví nadšenci po celém světě, v rozsáhlých testovacích cyklech na Nürburgring Nordschleife a v našem testovacím středisku na zkušební stolici KW 7-post jízdní dynamika. Takto zažijete svůj vůz přímočařeji a dynamičtěji se sadou navíječe KW. Nekupujete totiž ledajakou sadu navíječe, ale sadu navíječe KW, která byla speciálně vyvinuta a vyladěna pro váš typ vozidla. KW jako výrobce používá pouze vlastní zdroje, vysoce kvalitní komponenty a stejnou technologii tlumičů jako velcí výrobci. S KW coilover kit Variant 2 "inox-line" jsou valivé a naklápěcí pohyby karoserie vozidla při stlačení omezeny, takže při jízdě těžíte z nefalšované přímosti a sportovnějšího ovládání.
Výhody produktu :
Výrobce | Model | Typ | Redukce v mm (přední/zadní) | Zatížení nápravy (Přední/Zadní) | Pohon na všech kol? |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 316 i 73kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 316 i 75kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 i 103kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 i 83kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 i 85kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 is 103kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 318 tds 66kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 325 i 141kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 325 td 85kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 325 tds 105kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er (E36) 3C 3/C M3/B 09/1990-11/1998 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 i 100kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 i 103kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 i 85kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 318 is 103kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 325 i 141kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Cabriolet (E36) 3B 3/B 3/R M3 B M3/B 03/1993-11/1999 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -900/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 316 i 75kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 318 i 83kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 318 is 100kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 318 is 103kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 325 i 141kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 325 is 141kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Coupe (E36) 3B 3/B M3B M3/B 10/1991-05/1999 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 316 i 75kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 318 i 85kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 318 tds 66kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 320 i 110kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 323 i 125kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 325 tds 105kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
BMW | 3er Touring (E36) 3/C 08/1994-12/1999 | 328 i 142kw | 40-80/30-60 | -890/-1150 | 👎 |
Rozsah dodávky: 4 pružiny pro přední a zadní nápravu = Přední náprava: vzpěry coilover; zadní náprava: pružiny s výškovým nastavením + tlumiče
6 - When using original tires, wheel offset spacers may be required
Internetový obchod nakladačů KW - všechny navíječe KW za nízké ceny
Jsme autorizovaným partnerem KW a nabízíme veškerý sortiment KW. Bez ohledu na to, zda se rozhodnete pro výškově nastavitelné odpružení KW V1 - V5, odpružení KW DDC nebo odpružení KW Clubsport s nastavitelnými horními úchyty. TUNERSHOP je online obchod pro vaši novou sadu KW navíječe.
KW je již více než 15 let lídrem na trhu a inovátorem jako výrobce individuálních řešení odpružení pro silnice a závody. Bez ohledu na to, kde na světě, sportovní řidiči, výrobci automobilů a rafinéři důvěřují válcům KW „Made in Germany“. Každá souprava navíječe KW je ve výrobě podrobena rozsáhlým zátěžovým testům a vyvíjena a vyráběna přímo v sídle společnosti ve Fichtenbergu ve Švábsku, aby splňovala vysoké standardy řízení kvality KW.